Tehnična navodila za oglase

1. Vsebina in oblika

Navodila in priporočila: Oglas mora upoštevati oglaševalski kodeks. Oglas ne sme zavajati uporabnika ali zmanjšati kvalitete uporabnikove izkušnje na spletnem mediju. Oglas naj ne uporablja cenenih tehnik nagovarjanja, kot so naglo utripanje, pornografija in fraze, ki zavajajo uporabnike (npr: imate virus, čaka vas sporočilo, ipd.). Bistvena za dober priklic in odzivnost oglasa sta jasno in privlačno sporočilo ter dober dizajn. Kreativa oglasa mora zapolniti cel oglasni prostor. Oglas lahko zbira uporabnikove osebne podatke, če: je jasno navedeno podjetje, ki zbira podatke; je nedvoumno naveden namen zbiranja; navaja zagotovilo o varovanju osebnih podatkov.

2. Dimenzije in velikosti standardnih spletnih oglasnih formatov

Za vse oglase standardnih dimenzij (300 x 250 px; 300 x 600 px; 728 x 90 px, 970 x 250 px …) je omejitev teže kreative do največ 200 KB oziroma po IAB standardu. Navodila za pripravo zahtevnejših oglasnih formatov (zamenjava ozadja, oglasni premor, banderola, lebdeči oglas) si lahko preberete spodaj v poglavju Navodila & primeri. Omejitev inicialne teže kreative do največ 200 KB oziroma IAB standard velja tudi za vse zahtevne oglasne formate (če ni drugače navedeno).

3. Formati spletnih oglasov

Slika: .jpg, .png, .gif HTML: oglas se na spletno stran vključi s pomočjo IFRAME-a. Oglas naročnik postavi na lasten strežnik ali pošlje vse datoteke TSmedii v .zip datoteki, ki vsebuje eno .html datoteko(slike, javascript, HTML, …). Flash: tega formata na spletnih medijih TSmedia ne podpiramo več. Tako pripravljene oglase mora naročnik pretvoriti v HTML format. Nasvet: naročniki se v takem primeru pogosto odločijo za uporabo orodja, kot je Adobe Animate.

4. Klik (Povezava)

Klik na celotno površino oglasa v formatu s sliko ali HTML oglas pripravi TSmedia, naročniku ga ni potrebno implementirati.

5. Navodila za spletne video oglase

Videooglasi se na naših spletnih medijih pojavljajo v različnih dimenzijah, zato priporočamo, da se oglas pošlje v polni ločljivosti (1920 x 1080 točk oziroma razmerju 16 : 9 in širine vsaj 1.008 px) v formatu .mp4, .mpeg, .avi. Dovoljeni so tudi drugi formati. Vsak video bomo pretvorili sami, da s tem zagotovimo pravilen format, ki bo podprt z videopredvajalnikom in pravo dimenzijo, ki jo zahteva zakupljeni oglasni format. Videooglas naj ne bo daljši od 15 sekund. V primeru daljših kreativ se ločljivost zmanjša in ne zagotavljamo visoke kakovosti.

Navodila & primeri