Ciljano TV oglaševanje

CILJANO TV-OGLAŠEVANJE

ADDRESSABLE TV: NAJBOLJŠA KOMBINACIJA DIGITALNEGA SVETA IN KLASIČNE LINEARNE TELEVIZIJE

Prvi v Sloveniji vam kot odgovor na spremembe v navadah gledanja TV vsebin in kot orodje za premagovanje omejitev linearnih TV oglasov, ponujamo ciljano TV-oglaševanje oziroma t.i. Addressable TV. Ciljano TV oglaševanje oglaševalcem omogoča, da glede na lokacijodemografijo in vedenjske vzorce ter interese selektivno segmentirajo televizijsko občinstvo in jim  prikazujejo različne oglase znotraj enega televizijskega programa. Relevantni oglasii tako dosežejo pravo ciljno skupino, omogočeno pa je tudi natančno merjenje njihove pojavnosti in interakcij uporabnikov, kakršnega poznamo v digitalnem oglaševanju.

Več o ciljanem TV-oglaševanju si oglejte v spodnjem videu

Ciljano TV-oglaševanje – predstavitveni video

7 RAZLOGOV, ZAKAJ IZBRATI CILJANO TV OGLAŠEVANJE


V nadaljevanju smo zbrali sedem razlogov, zaradi katerih smo prepričani, da se tudi pri nas ciljanemu TV-oglaševanju obeta svetla prihodnost, in zaradi katerih verjamemo, da je zdaj pravi čas, da mu tudi slovenski oglaševalci pogumno stopijo naproti.

1. Oglaševalski dragulj, ki združuje najboljše iz digitalnega in televizijskega sveta

Z uvedbo ciljanega TV-oglaševanja lahko zdaj slovenski oglaševalci prvič na enem mestu uživajo vse prednosti, ki jih sicer poznajo iz digitalnega oglaševanja v kombinaciji z vsemi dobrotami televizijskega sveta. Omogočamo jim, da se pojavijo na velikih zaslonih televizije – medija, ki še vedno velja za najprestižnejšega, ki doseže največ občinstva in vzbudi največ čustev –, hkrati pa si po meri ustvarijo svoje ciljno občinstvo in izmerijo rezultate njihovih kampanj z natančnostjo, ki je bila do zdaj poznana le v digitalnem okolju. Za oglaševanje v najprestižnejšem medijskem prostoru zdaj plačajo le za oglas, ki je stoodstotno viden, in to le izbranemu relevantnemu občinstvu.

2. Oglaševalci lahko zgradijo TV-občinstvo, ki ga želijo doseči, in mu ponudijo personalizirano izkušnjo

Eden močnejših razlogov, zaradi katerih se oglaševalci vse bolj navdušujejo nad ciljanim TV- oglaševanjem, je zagotovo to, da omogoča možnosti segmentiranja in targetiranja občinstva, kakršnih do zdaj v televizijskem okolju nismo poznali. Zdaj lahko oglaševalci, ki stremijo k natančnemu doseganju določenih ciljnih skupin, tudi prek televizijskega ekrana dostavijo pravi oglas v pravo gospodinjstvo ob pravem času. Glede na lokacijo, demografijo, vedenjske vzorce in interese lahko tako sami zgradijo občinstvo, ki ga želijo doseči in znotraj enega televizijskega programa prikazujejo različne oglase.

3. Nove možnosti merjenja vodijo k večji fleksibilnosti televizijskega oglaševanja

Še ena velika prednost, ki jo prinaša ciljano TV-oglaševanje, je možnost spremljanja in natančnega merjenja rezultatov ter učinkovitosti kampanj v realnem času. To seveda prinaša tudi veliko večjo fleksibilnost in možnost prilagajanja kampanje v realnem času ter dostavo ustreznih sporočil ustreznim tipom gledalcev z določeno frekvenco prikazovanja.

4. V okolju ciljanega TV-oglaševanja je zagotovljena večja varnost blagovne znamke

Okolje, v katerem je oglas prikazan, v gledalcu vzbudi različne občutke in blagovno znamko lahko poveže s kontekstom, v katerem je prikazana. Ker televizija še vedno velja za medij, najbolj vreden zaupanja, je tveganje, da bi se oglas pojavljal v družbi vsebin, ki bi lahko sprožile negativne povezave, minimalno. Prenos ciljanega oglaševanja v televizijsko okolje tako pripomore k pozitivnemu dojemanju blagovne znamke in utrjuje njen ugled.

5. Prihodnost ciljanega TV-oglaševanja je dosegljiva za oglaševalce vseh vrst in velikosti

Z uvedbo ciljanega TV-oglaševanja so se možnosti za oglaševanje na televiziji naposled odprle podjetjem vseh vrst in velikosti, tudi tistim, ki so jim bili veliki ekrani še do nedavnega nedostopni zaradi stroškov in okrnjenih možnosti targetiranja ciljnih skupin. O obetavni prihodnosti razvoja ciljanega TV-oglaševanja priča tudi raziskava SBS Belgium, ki navaja, da je med oglaševalci, ki se odločajo za ciljano TV-oglaševanje, več kot 50 odstotkov takih, ki na televizij pred tem sploh niso oglaševali.

6. Optimalna kombinacija prinaša večjo učinkovitost oglasov

Ciljano TV-oglaševanje prinaša vse dobrote premijskega oglaševanja na velikih televizijskih ekranih, nadgrajene še s stoodstotno vidnostjo oglasa na ekskluzivnem položaju, kar povečuje njihovo učinkovitost. Tako kažejo tudi izkušnje iz tujine, saj je Sky s svojo raziskavo (vir: Sky) ugotovil, da so kampanje s ciljanim TV-oglaševanjem dosegle večji učinek ne glede na vrsto blagovne znamke. Za skoraj 50 odstotkov se je namreč zmanjšalo preklapljanje kanalov med oglasi, priklic oglasov pa se je znatno povečal. Gledalec bo seveda oglas, ki je bil ciljno usmerjen nanj glede na njegove interese in vrednote, bolj zaznal, se z njim poistovetil in si ga vtisnil v spomin, čemur sledi tudi višja stopnja konverzije in nakupov.

7. S ciljanim TV-oglaševanjem se oglaševalci lahko bolj približajo mlademu in težje dostopnemu občinstvu

Zaradi sprememb v navadah televizijskih gledalcev, predvsem mladih in t. i. light viewerjev, ki vedno manj gledajo linearno televizijo in so bolj naklonjeni videovsebinam na zahtevo ali ogledu z zamikom, ki omogoča prevrtavanje oglasov, so televizijski oglaševalci že nekaj časa postavljeni pred izziv, kako doseči tudi tovrstno ciljno občinstvo. Ciljano TV-oglaševanje na pladnju prinaša rešitev, saj veliko lažje doseže tudi mlade in tiste, ki televizije ne spremljajo veliko. Z vpeljavo ciljanega TV-oglaševanja na slovenski trg so tudi slovenski oglaševalci naposled dobili možnost stopiti v korak s spremembami navad svojih strank pri gledanju televizije in svojo blagovno znamko popeljati onkraj omejitev linearnih TV-oglasov. Tistim, ki do zdaj še niso imeli priložnosti, da bi zasijali s televizijskih zaslonov, pa ta postaja vse dostopnejša.

PET NAJVEČJIH ZMOT O TV-OGLAŠEVANJU

Za TV-oglaševanje veljajo številni stereotipi. Mnogi so prepričani, da je na TV prostora le za velike blagovne znamke z bajnimi oglaševalskimi proračuni, pa tudi, da je TV-oglaševanje drago in da ga je težko meriti ter da je praktično v zatonu. Pa ti stereotipi držijo? Zahvaljujoč ciljanemu TV-oglaševanju te trditve ne držijo več. V nadaljevanju preverite pet najbolj napačnih predstav o TV-oglaševanju in zakaj jim ne bi smeli verjeti.

Zmota #1: TV ni več relevanten medij

TV ostaja eden najučinkovitejših in zaupanja vrednih medijev. Spremenil se je le način gledanja tega medija. Nedavna raziskava britanske medijske družbe Finecast je namreč pokazala, da TV pritegne več pozornosti kot druge platforme in da obstaja tesna povezava med izpostavljenostjo in priklicem blagovne znamke pri oglaševanju na TV. Zahvaljujoč ciljanemu TV-oglaševanju lahko oglaševalci z oglasnimi sporočili natančno dosežejo svoje ciljne skupine in na ta način učinkoviteje porabijo svoj oglaševalski proračun.

Zmota #2: Moja blagovna znamka je premajhna za TV-oglaševanje

Zelo pogosta, a napačna predstava manjših blagovnih znamk. S pomočjo natančnega določanja profilov občinstva, ki ga omogoča ciljano TV-oglaševanje, je mogoče z oglasi doseči le tiste gledalce, ki jim je izdelek ali storitev namenjena. Vložki v medijski zakup bodo tako neprimerljivo nižji, učinek pa večji.

Zmota #3: Težko je izmeriti ROI

Tudi ta trditev ne drži, saj lahko s pomočjo orodij za merjenje ciljanega TV-oglaševanja dobimo vrsto metrik, ki nam pomagajo preveriti, ali so bili naši KPI doseženi. Med kampanjo se ta spremlja, sproti se preverja tudi učinkovitost ter se ji, glede na te meritve, tudi prilagaja.

Zmota #4: Recesija ni pravi trenutek za TV-oglaševanje

Recesija je pravzaprav ravno pravi čas, da začnete oglaševati na TV! Blagovne znamke, ki v času recesije še naprej vlagajo v oglaševanje, iz nje pridejo še močnejše. Naložbe v oglaševanje so v trenutni situaciji ključnega pomena, da bo vaša blagovna znamka ostala relevantna in da bo na dolgi rok okrepila svojo vrednost. Treba pa je seveda tehtno razporediti oglaševalski proračun, da boste za svoj vložek dobili karseda najboljše rezultate. Ciljano TV-oglaševanje vam to omogoča.

Zmota #5: Izdelava TV-oglasa je predraga zame

Ni nujno, da je vaš TV-oglas narejen v slogu visoko proračunskih TV-oglasov, ki na oglaševalskih festivalih dobivajo prestižne nagrade. Obstajajo tudi drugi kreativni in stroškovno vzdržni načini, kako ustvariti dober, predvsem pa učinkovit TV-oglas in tako s pomočjo ciljanega TV-oglaševanja svoji oglaševalski akciji dodate vrednost.

Če želite med prvimi v Sloveniji stopiti v korak s spremembami navad svojih strank pri gledanju televizije in svojo blagovno znamko popeljati onkraj omejitev linearnih TV oglasov, vam naša ekipa z veseljem podrobneje predstavi možnosti in ugodnosti, ki bodo kar najbolj pisane na kožo vam in vaši znamki ter vam odgovori na vsa dodatna vprašanja.
Stopite v stik z našimi specialisti za oglaševanje. Pišite nam na oglasevanje@tsmedia.si.