Digitalni velikani

Dnevno se v mesto pripelje več kot 130 tisoč vozil, 170 tisoč pa jih je že v mestu.

Oglašujte na najbolj prometnih mestnih vpadnicah po celi Sloveniji. Digitalni velikani zaradi svoje velikosti ter dinamične in gibljive slike generirajo večjo pozornost. Velikani omogočajo hitro prilagajanje vsebineprilagajanje vsebine mikrolokaciji in nagovor velikega števila respondentov. S posameznim digitalnim velikanom lahko dnevno dosežete od 31.500 do 58.800 respondentov.

Emonika_1

Ljubljana – Emonika

Zunanji digitalni zasloni

trzaska

Ljubljana – Tržaška

Zunanji digitalni zasloni

sestica

Ljubljana – Šestica

Zunanji digitalni zasloni

Šubičeva_01

Ljubljana – Šubičeva

Zunanji digitalni zasloni

Tivoli

Ljubljana – Celovška (Tivoli)

Zunanji digitalni zasloni

Gospodarsko

Ljubljana – Dunajska cesta

Zunanji digitalni zasloni

OZS_lj

Ljubljana – Celovška (OZS)

Zunanji digitalni zasloni

aleja

Ljubljana – BTC Aleja mladih

Zunanji digitalni zasloni

Ana_EKRAN ATLATIS_005

Ljubljana – BTC Atlantis

Zunanji digitalni zasloni

Diamant_3

Ljubljana – BTC Diamant

Zunanji digitalni zasloni

brezovica

Brezovica

Zunanji digitalni zasloni

Maribor

Maribor – OZS

Zunanji digitalni zasloni

Zaslon_Europarl_MB_04

Maribor Europark

Zunanji digitalni zasloni

DOOH_velikan_Celje_Mariborska1

Celje – Mariborska

Zunanji digitalni zasloni

dooh_celje_podjavorskova_new

Celje – Mariborska in Podjavorškova

Zunanji digitalni zasloni

Murska-Sobota-1000x667_new

Murska Sobota

Zunanji digitalni zasloni

Stadio_Bonifika_stenski_new

Koper – Stadion Bonifika

Zunanji digitalni zasloni

Severna-obvoznica-stenski_new

Koper – Severna obvoznica

Zunanji digitalni zasloni

Rondo-pri-tržnici_new

Koper – Rondo pri tržnici

Zunanji digitalni zasloni

Rondo-Bonifika_new

Koper – Rondo Bonifika

Zunanji digitalni zasloni

Zagotovite si svojo kreativno rešitev

Digitalni zasloni generirajo občutno večjo pozornost, so popolnoma fleksibilni in omogočajo interaktivnost

Pritegnite kupce z oglaševanjem na najelitnejših in najbolj frekventnih lokacijah

Zunanji digitalni zasloni omogočajo:
  • inovativno
  • interaktivno, 
  • dinamično in
  • stroškovno učinkovito oglaševanje.

Zagotovite si:

  • kreativno rešitev,
  • enostavno animacijo z animiranim besedilom ali
  • sponzorstvo uredniških vsebin.

Navodila za pripravo

V svetu Zunanji digitalni zasloni prehitevajo klasične zunanje zaslone

Največji prispevek k rasti bodo predstavljale investicije v napredno oglaševanje na klasičnih zunanjih zaslonih (OOH). Zunanji digitalni zasloni (DOOH) bodo začeli prehitevati klasični oz. statični OOH. Največjo rast analitiki predvidevajo na trgih z visokimi infrastrukturnimi investicijami, kot so Kitajska, Brazilija in Turčija. Na t. i. zrelih trgih OOH, kot sta npr. Anglija in Belgija, pa bo DOOH začel popolnoma izpodrivati klasični OOH. Prestolnice bodo zasijale v popolnoma novi podobi. Penetracija DOOH bo največja v urbanem okolju z največjo poseljenostjo in frekvenco ljudi. Do leta 2019 naj bi v Singapurju DOOH predstavljal že 60 % celotnega trga OOH, v Angliji pa skoraj 54 % (Out-of-home advertising, 2016).

pregled playliste

ura, kratke novičke, uredniški vložki, oglasi

Vas zanima oglaševanje na zunanjih digitalnih zaslonih TSmedia?

Obrnite se na naše specialiste za digitalno oglaševanje. E: oglasevanje@tsmedia.si T: 01 473 00 10 F: 01 519 73 88

Ustvarimo uspešno zgodbo