POSTANI FIT

V jesen bomo zakorakali s projektom Postani fit, v sklopu katerega bomo enemu od naših bralcev omogočili preobrazbo telesa. Preobrazba bo potekala v sodelovanju z izkušenim osebnim trenerjem, ki bo kandidata oz. kandidatko popeljal na pot do želene preobrazbe. Celotno pot in napredek bomo prikazali skozi niz kratkih videooddaj.

Rekreacija je dejavnost, ki ji v hitrem življenjskem tempu namenjamo premalo svojega časa. Svoje bralce bi radi navdušili nad rekreacijo in zdravim življenjskim slogom na splošno, zato jim bomo redno dostavljali vsebine, povezane z gibanjem in različnimi športnimi dejavnostmi, za katere bi bilo dobro, da bi postale del našega vsakdana.

KONCEPT ODDAJE
Bralce bomo povabili, da se prijavijo na preobrazbo, ki jo bomo pripravili skupaj z izkušenim osebnim trenerjem. Izmed vseh prijavljenih bomo izžrebali osebo, ki jo skupaj s strokovnjaki popeljemo na pot želene preobrazbe. Še pred začetkom si bosta skupaj s trenerjem postavila realne in dosegljive cilje, ki jih bosta realizirala v določenem časovnem obdobju.

Celotno pot in napredek bomo prikazali skozi niz kratkih oddaj na Siol.net. Na ta način bomo skušali navdihniti tudi preostale bralce Siol.net, ki se še niso odločili za aktivno športno življenje, da se nam na tej poti pridružijo. Tistim, ki so že aktivni, pa ponudimo nove ideje in pristope, s katerimi si bodo svoje aktivnosti še popestrili.

ODDAJE
Oddaje bodo vsebinsko razdeljene na dva dela. Ena oddaja tedensko bo namenjena treningu, druga pa vzporednim temam.

Treningi:
Vadba v fitnesu
Tekaška vadba
Vadba z lastno težo
Vadba za specifičen del telesa
Vadba za smučanje
Vadba proti bolečinam
Vadba za hujšanje
Kondicijska vadba
Vadba za gibljivost sklepov
Raztezanje
Tehnike teka na smučeh
Outdoor vadba tudi pozimi, kako in kaj
Joga, pilates
Vaje za ravnotežje
Vaja za moč

Spremljevalne oddaje:
Disciplina in motivacija za vadbo, psihološki vidik redne vadbe
Meditacija kot del vadbe
Priprava na vadbo, prehrana po vadbi
Pomen primerne hidracije
Oprema za vadbo, tekaški copati, fitnes oprema
Različni pripomočki za vadbo
Oprema za tek na smučeh
Težave z debelostjo, hujšanje
Različne diete, tudi kakšne ekstra modne (ovržemo mite in poudarimo resnice glede prehrane)
Nevarnosti poškodb, kako po poškodbah spet nazaj na vadbo

Videooddaje bomo podkrepili z zanimivimi članki, med drugim o:

  • različnih vadbah – predstavitev različnih idej in pristopov k športnim aktivnostim, ki jih lahko bralci vključijo v svoj vsakdan,
  • vrstah diet  ketonska, nizkokalorična, mediteranska, paleo dieta idr.,
  • tem, trenirajo znani Slovenci, kaj jim pomeni šport,
  • pogovorih s strokovnjaki – nasveti strokovnjakov za bolj zabavno in učinkovito vadbo,
  • motivaciji –kako se podpreti v procesu preobrazbe, pomen podpore in motivacije v procesu preobrazbe,
  • uspešnih zgodbah različnih vrst preobrazb  intervjuji z osebami, ki so že izkusili določen izziv in delijo svoje zgodbe o uspehu. Poudarek na tem, kako so s pomočjo trenerja in svojega truda dosegli zastavljene cilje ter izboljšali svoje zdravje in počutje.

AKTIVACIJA BRALCEV
Bralce Siol.net bomo dodatno motivirali tudi z nagradno igro. Povabili jih bomo, da se tudi sami (vzporedno z izbrano osebo) podajo na pot do boljšega počutja in želene postave. Svoj napredek nam bodo morali dokazati z meritvami in slikami. Med vsemi sodelujočimi bomo izžrebali nekaj oseb, ki jih bomo nagradili s praktičnimi nagradami.

Gradili bomo skupnost bralcev, kotvir podpore in navdiha za vse tiste, ki se bodo odločili za preobrazbo.

Prednosti oglaševanja ob nišnih vsebinah:

1. Ciljno občinstvo
Vsi, ki se zanimajo za zdrav način življenja ali si želijo spremeniti način življenja v bolj zdravega, pa ne vedo, kje začeti in kakšen način je pravi. Hkrati pa vsebine ciljajo tudi na tiste, ki jih zanimajo vsebine, ki so tako ali drugače povezane s športom.

2. Povezava z vrednotami
Oglaševanje ob vsebinah o zdravem načinu življenja omogoča blagovni znamki, da se poveže s pozitivnimi vrednotami, kot so skrb za zdravje, samopodoba, vztrajnost in osebni razvoj. To lahko prispeva k pozitivnemu dojemanju blagovne znamke.

3. Izgradnja zaupanja
Ko oglašujete v povezavi z zdravim načinom življenja, lahko gradite zaupanje pri potrošnikih. Ljudje so bolj nagnjeni k zaupanju blagovni znamki, ki se zavzema za njihovo dobro počutje.

4. Zavedanje in vzgoja
Oglaševanje v povezavi z zdravim načinom življenja lahko prispeva k ozaveščanju občinstva, ki se zaveda pomembnosti skrbi za svoje zdravje. To lahko poveča povpraševanje po izdelkih in storitvah, ki so povezani z zdravim življenjskim slogom.

5. Povezava z emocionalnimi trenutki
Dogodki in tekmovanja pogosto ustvarjajo močne čustvene trenutke za gledalce. Blagovne znamke lahko izkoristijo te trenutke za povečanje svoje prepoznavnosti in povezavo s čustvi občinstva.

Za več informacij o oglaševanju v rubriki Postani fit s Siol.net stopite v stik z našimi specialisti za digitalno oglaševanje na: oglasevanje@tsmedia.si.