Na medijih TSmedia smo uspešno zaključili projekt Zimske olimpijske igre v Pjongčangu, s katerim smo zabeležili kar dva milijona 295 tisoč ogledov strani in več kot 396 tisoč unikatnih uporabnikov.
Ekipa Siol.net je budno spremljala dogajanje v Južni Koreji in bralcem ponudila svež in inovativen pogled na olimpijske igre. Na prizorišču v Južni Koreji je bil tudi naš posebni poročevalec, Sportalov urednik Martin Pavčnik, ki je vsak dan zagotavljal sveže vsebine tako za spletno kot tudi TV-platformo.Projekt smo marketinško nadgradili s številnimi novostmi. V času olimpijskih iger smo našim uporabnikom tako prvič ponudili nekaj zanimivih interaktivnih vsebin:
- Olimpijski 360° kviz, ki je uporabnikom omogočil prikaz olimpijskih prizorišč in disciplin v obliki, kot je do zdaj niso bili vajeni.
- Social stream, prek katerega so uporabniki lahko v živo spremljali dogajanje na družbenih medijih, v katere smo vključili profile TSmedia, OKS in osebne profile slovenskih olimpijcev.
- Uporabniki so lahko prvič prek Facebooka preizkusili Siolov klepetalnik in sodelovali v nagradni igri.
- Pred olimpijskimi igrami so lahko bralci na Siol.net v olimpijski stavnici napovedali število kolajn in oddali napoved, kateri športniki in športnice bodo osvojili kolajno v Pjongčangu.
- Prek tematskega newslettra pa smo uporabnike redno obveščali o zadnjih novicah z ZOI.
Bralci Siol.net so lahko sodelovali tudi v fotonatečaju Zimska rekreacija, v katerem smo prejeli rekordnih 760 fotografij, oddanih pa je bilo več kot 207 tisoč glasov.
V okviru projekta Zimske olimpijske igre na medijih TSmedia je svojo blagovno znamko izpostavilo veliko število oglaševalcev, med drugim Coca-Cola, P&G, Telekom Slovenije, Mercator, Renault Nissan Slovenija, Lioness, Pegueot, Intersnack.