Digitalni velikani – stopite v središče pozornosti

Z oglaševanjem na digitalnih velikanih boste v središču pozornosti, vaše sporočilo pa bo vidno na najelitnejših in najbolj frekventnih lokacijah. Potencialne stranke lahko tako prestrežete v njihovem aktivnem delu dneva, na poti v in iz službe ali šole, med tekanjem po opravkih, nakupih … Z gibljivo sliko in visoko svetilnostjo boste pritegnili njihovo pozornost. Vaša sporočila bodo privlačnejša in učinkovitejša od statičnih oglasnih površin.

Na običajen delovni dan z oglasom na digitalnem velikanu dosežete do 58.800 respondentov (do 42.000 vozil).

Povprečen respondent ima višjo, visoko ali univerzitetno izobrazbo, višji dohodek in pripada mlajši oziroma srednji populaciji:

Starost: mlajša in srednja populacija, 16 –25 let (indeks 104), 26-35 let (indeks 104) , 36 –45 let (indeks 103)
Izobrazba: višja, visoka šola, univerza ali več (indeks 116)

Dohodek: višji dohodek, 1280 –1830 evrov (indeks 107), nad 1830 evrov (indeks 112)

Primer uporabe digitalnih velikanov

20. oktobra 2016 bo v živo na petih digitalnih velikanih v središču mesta, ki stojijo neposredno ob trasi teka, potekal prenos Ljubljanskega maratona. V 2015 se je dvodnevnega dogodka udeležilo 24.372 tekačev in še prek 30.000 obiskovalcev. Oglaševalci se bodo tako lahko predstavili navijačem in tekačem na samem mestu dogajanja.

Celovito oglaševalsko kampanjo lahko pripravimo tudi za vas: oglasevanje@tsmedia.si.