Z oglaševanjem na digitalnih velikanih boste v središču pozornosti, vaše sporočilo pa bo vidno na najelitnejših in najbolj frekventnih lokacijah. Potencialne stranke lahko tako prestrežete v njihovem aktivnem delu dneva, na poti v in iz službe ali šole, med tekanjem po opravkih, nakupih … Z gibljivo sliko in visoko svetilnostjo boste pritegnili njihovo pozornost. Vaša sporočila bodo privlačnejša in učinkovitejša od statičnih oglasnih površin.
Na običajen delovni dan z oglasom na digitalnem velikanu dosežete do 58.800 respondentov (do 42.000 vozil).
Povprečen respondent ima višjo, visoko ali univerzitetno izobrazbo, višji dohodek in pripada mlajši oziroma srednji populaciji:
Dohodek: višji dohodek, 1280 –1830 evrov (indeks 107), nad 1830 evrov (indeks 112)
Primer uporabe digitalnih velikanov
20. oktobra 2016 bo v živo na petih digitalnih velikanih v središču mesta, ki stojijo neposredno ob trasi teka, potekal prenos Ljubljanskega maratona. V 2015 se je dvodnevnega dogodka udeležilo 24.372 tekačev in še prek 30.000 obiskovalcev. Oglaševalci se bodo tako lahko predstavili navijačem in tekačem na samem mestu dogajanja.