5 stvari, ki smo se jih o ciljanem TV-oglaševanju naučili od najuspešnejših

Na 10. Diggitu, konferenci o prihodnosti, ki jo določajo digitalni trendi, je letos med drugim tekla beseda tudi o vse bolj priljubljenem trendu ciljanega TV-oglaševanja. O njem je spregovoril Willem Janssen, komercialni direktor za severno Evropo v podjetju FreeWheel. Občinstvu je razkril skrivnost ciljanega TV-oglaševanja, predstavil nekaj zgovornih podatkov z vodilnih tujih trgov ter pojasnil največje prednosti in potenciale, ki jih taka oblika oglaševanja prinaša tudi k nam.

Ciljano TV-oglaševanje je opisal kot sposobnost, da se oglasi v linearnih televizijskih programih nadomestijo z dinamično umeščenimi ciljanimi oglasi. Na ta način dobimo idealno kombinacijo linearnega in digitalnega oglaševalskega sveta. V njej se moč linearne televizije, njenega širokega občinstva ter prestižnega statusa med mediji zlije z najboljšimi možnostmi za merjenje rezultatov in doseganje poljubnih ciljnih skupin, značilnimi za digitalno oglaševalsko okolje.

Zaradi tega edinstvenega prepleta prednosti je v vseh naprednejših oglaševalskih krajinah po svetu ciljano TV-oglaševanje že nekaj časa pomemben del najuspešnejših oglaševalskih kampanj. Williem Janssen pa je izpostavil pet glavnih ugotovitev, ki se jih lahko na osnovi njihovih pozitivnih izkušenj in odličnih rezultatov naučijo morebitni novi oglaševalci in ki lahko tudi slovenske oglaševalce spodbudijo, da čim prej zakorakajo v svet ciljanega TV-oglaševanja:

 

skupna

 


1. Večja pozornost gledalcev

Pozornost gledalcev je med ciljanimi TV-oglasi za 35 odstotkov večjaod tiste, ki jo namenijo klasičnim televizijskim oglasom.

2. Poveča se angažiranost gledalcev
Ciljani TV-oglasi v primerjavi s klasičnimi povečajo angažiranost uporabnikov za 21 odstotkov.

3. Manj preklapljanja televizijskih kanalov med oglasi
Izkazalo se je, da če se ciljani oglasi pojavijo na prvih treh položajih oglasnega bloka, se število gledalcev, ki preklopijo na drug kanal, zmanjša za kar 48 odstotkov.

4. Večji priklic oglasov
Oglasi, ki so ciljno usmerjeni na gledalca glede na njegove interese in vrednote, izzovejo za kar 10 odstotkov večji priklic od klasičnih linearnih oglasov. Gledalci jih bolj zaznajo, se z njimi poistovetijo in si jih vtisnejo v spomin, čemur sledi tudi višja stopnja konverzije in nakupov.

5. Oprijemljivi rezultati v poslovanju oglaševalcev
Podjetja in blagovne znamke, ki so se s ciljanim TV-oglaševanjem prvič pojavili na televizijskih zaslonih, so po tem zaznali kar20 odstotkovvečjo nakupno namero.

Podatki, ki jih je navedel, temeljijo na raziskavi AdSmart: Five Years & Forward, ki je bila izvedena v Združenem kraljestvu.

 

Oglaševalcem, ki si želijo preizkusiti prednosti ciljanega TV-oglaševanja in se prepričati o njegovih odličnih rezultatih, je ta v Sloveniji na voljo na platformi NEO. Za več informacij in ponudbo pa se lahko obrnete na elektronski naslov oglasevanje@tsmedia.si.