Na Siol.net je v sodelovanju s Slovensko tiskovno agencijo (STA) zaživela nova podstran Siol.Dogodki, najnovejši spletni vodnik po dogodkih in prireditvah v Sloveniji. Uporabnikom na enem mestu ponuja pregled vseh aktualnih dogodkov po vsej državi, od koncertov, gledaliških predstav, razstav, športnih prireditev, izobraževanj, dogodkov za otroke do drugih družabnih dogodkov, oglaševalcem pa številne nove možnosti za izpostavitev blagovne znamke.
1. velik doseg
Siol.Dogodki kot podstran Siol.net, drugega najbolj branega spletnega medija v Sloveniji, doseže velik del slovenskega spletnega občinstva in tako poveča vaše možnosti, da dosežete svoje potencialne stranke.
2. dodatna IZPOSTAVITEV TUDI NA SIOL.NET
Ponujamo vam PR-članek znotraj paketa, ki vam omogoča poglobljeno predstavitev prek vsebine na kredibilen in nevsiljiv način ali članek, v katerem lahko med drugimi izpostavimo vaš dogodek. V obeh primerih je poleg podstrani Siol.Dogodki članek objavljen tudi na Siol.net, kar vam prinese dodaten doseg in promocijo.
3.DOSTOP DO RAZNOLIKIH CILJNIH SKUPIN
Z oglasi na spletnem mestu, ki je zaradi objave najrazličnejših vrst dogodkov zanimivo za širok spekter uporabnikov, lahko dosežete široko občinstvo različnih demografskih profilov, starosti, izobrazbe, poklica, interesov in življenjskega sloga.
4. prava in visoko angažirana ciljna publika
Obiskovalci portala so osebe, ki pogosteje obiskujejo dogodke in aktivno iščejo ideje za preživljanje prostega časa, so proaktivni in v veliki meri naravnani k nakupu oz.k dejanskemu obisku dogodka.
5. doseg turistov
Dogodki so zanimivi tudi za turiste, ki pogosto predstavljajo plačilno sposobno ciljno skupino, pripravljeno porabiti denar za doživetja in dogodke, kar povečuje možnosti za konverzije in povečanje prodaje.
6. pravo sporočilo v pravem trenutku
Obiskovalce s svojo vsebino ujamete v trenutku, ko so za njo najbolj dovzetni, saj je njihova pozornost takrat usmerjena v iskanje dogodkov in sorodne vsebine, povezane z vašo ponudbo.
7. večja verjetnost konverzije
Ker obiskovalci že iščejo dogajanje, najverjetneje načrtujejo obisk nekega dogodka in so pripravljeni investirati v tovrstne storitve, je verjetnost, da bodo kliknili na relevantno oglasno vsebino ali se udeležili promoviranega dogodka, velika.
8. vsebinski / native oglasi
Oglasno sporočilo je umeščeno med sorodne vsebine (npr. druge dogodke), kar poveča njegovo relevantnost in učinkovitost ter omogoča vsebinsko, bolj subtilno in manj vsiljivo native oglaševanje. Tako pasice kot članki se vklopijo v vsebino strani, na kateri se prikazujejo, kar poveča njihovo kredibilnost in zaupanje pri uporabniku.
9. geografsko ciljanje
Stran omogoča filtriranje dogodkov po regiji, kar vam omogoča lokalizacijo oglasov in večjo relevantnost za ciljno občinstvo ter nove priložnosti za lokalne ponudnike, občine, turistične organizacije ipd.
10. krepitev blagovne znamke med pozitivnimi vsebinami
Povezovanje blagovne znamke z doživetji, kulturo, glasbo, športom in zabavo ustvarja pozitivne asociacije in zbuja prijetne občutke, povezane s prostim časom, aktivnostjo, druženjem in lepimi trenutki. Vaša blagovna znamka se bo pojavila v okolju, polnem pozitivnih in prijetnih vsebin.