Digitalni velikani

Dnevno se v mesto pripelje več kot 130 tisoč vozil, 170 tisoč pa jih je že v mestu.

Emonika_1

Emonika

Zunanji digitalni zasloni

Digitalni_velikan_trzaska_02

Tržaška

Zunanji digitalni zasloni

Šubičeva_01

Šubičeva

Zunanji digitalni zasloni

PUH_9738

Šestica

Zunanji digitalni zasloni

Zaslon TS Media na Celovški cesti.

Celovška – Tivoli

Zunanji digitalni zasloni

Gospodarsko_razstavišče_04 copy

Dunajska cesta

Zunanji digitalni zasloni

Celovška OZS_01

Celovška – OZS

Zunanji digitalni zasloni

DOOH_velikan_Bleiweisova

Bleiweisova (iz smeri Tržaške)

Zunanji digitalni zasloni

DOOH_zaslon_Tivolska_06

Bleiweisova (iz smeri Celovške)

Zunanji digitalni zasloni

Diamant_3

BTC Diamant

Zunanji digitalni zasloni

Atlantis_McDonalds_02 copy

BTC – Atlantis

Zunanji digitalni zasloni

HalaA_01 copy

BTC – hala A

Zunanji digitalni zasloni

Alej mladih_BTC

BTC Aleja mladih

Zunanji digitalni zasloni

Maribor

Maribor – OZS

Zunanji digitalni zasloni

Celje - Mariborska cesta - Podjavorškova

Celje – Mariborska in Podjavorškova

Zunanji digitalni zasloni

Murska Sobota

Murska Sobota – krožišče BTC

Zunanji digitalni zasloni

Prikaz digitalnih velikanov v Ljubaljni na zemljevidu

Zagotovite si svojo kreativno rešitev

Digitalni zasloni generirajo občutno večjo pozornost, so popolnoma fleksibilni in omogočajo interaktivnost

Primeri dobre prakse

Zunanji digitalni omogočajo:
  • inovativno
  • interaktivno, 
  • dinamično in
  • stroškovno učinkovito oglaševanje.

Zagotovite si:

  • kreativno rešitev,
  • enostavno animacijo z animiranim besedilom ali
  • sponzorstvo uredniških vsebin.

Vse to lahko za vas pripravimo tudi na TSmedia. 

Navodila za pripravo

V svetu Zunanji digitalni zasloni prehitevajo klasične zunanje zaslone

Največji prispevek k rasti bodo predstavljale investicije v napredno oglaševanje na klasičnih zunanjih zaslonih (OOH). Zunanji digitalni zasloni (DOOH) bodo začeli prehitevati klasični oz. statični OOH. Največjo rast analitiki predvidevajo na trgih z visokimi infrastrukturnimi investicijami, kot so Kitajska, Brazilija in Turčija. Na t. i. zrelih trgih OOH, kot sta npr. Anglija in Belgija, pa bo DOOH začel popolnoma izpodrivati klasični OOH. Prestolnice bodo zasijale v popolnoma novi podobi. Penetracija DOOH bo največja v urbanem okolju z največjo poseljenostjo in frekvenco ljudi. Do leta 2019 naj bi v Singapurju DOOH predstavljal že 60 % celotnega trga OOH, v Angliji pa skoraj 54 % (Out-of-home advertising, 2016).

Druge oglasne možnosti

Izkoristite čakanje obiskovalcev v lekarnah in jih učinkovito nagovorite. Predstavite svojo ponudbo izdelkov pravi ciljni skupini ob vsebinah na temo zdravja.

Z objavo vašega oglasnega sporočila na mreži 211 zaslonov, v več kot 50 poslovalnicah lekarn po Sloveniji, dosežete pravo ciljno skupino kupcev v neposrednem nakupnem procesu.

Možnost oglaševanja v lekarnah je omejena na izdelke, ki so na voljo v lekarnah, oziroma storitve, ki so povezane z zdravjem in zdravim načinom življenja.

Tehnična navodila za priprava oglasov za umestitev na prikazovalnikih v lekarnah so na voljo TUKAJ. Za oglaševanje nas kontaktirajte na: oglasevanje@tsmedia.si.

pregled playliste

ura, kratke novičke, uredniški vložki, oglasi

Vas zanima oglaševanje na zunanjih digitalnih zaslonih TSmedia?

Obrnite se na naše specialiste za digitalno oglaševanje. E: oglasevanje@tsmedia.si T: 01 473 00 10 F: 01 519 73 88

Ustvarimo uspešno zgodbo