Kako na socialnih omrežjih izstopati v poplavi informacij?

Socialna omrežja so eno najboljših in hkrati tudi najmočnejših orožij za krepitev blagovne znamke in vzporedno s tem tudi za rast prodaje. To je tudi osnovni razlog, da se večina podjetij pojavlja na Facebooku, Instagramu in na drugih množičnih platformah, ki jih uporabljajo milijarde ljudi po vsem svetu.

Tako kot imate željo na spletu izstopati vi, se z istim ciljem na spletnih socialnih platformah pojavlja tudi vaša konkurenca. Nekateri bolj, nekateri manj uspešno, Facebook pa s spremembami algoritmov in pravil ves čas skrbi za tekmo in boj za obstanek ter za izpostavljenost in prepoznavnost.

Ob pisanju tega članka je bilo na Facebooku registriranih kar 2.41 milijarde profilov. Za občutek hitrosti rasti pa je bilo pet let nazaj natanko pol manj uporabnikov. Nemogoče številke. Vendar, če je to uspelo njim, lahko uspe tudi vam. Ne bomo govorili o nerealnih milijardah, milijonih, ali stotisočih sledilcev na vaši Facebook strani. Kar je najpomembnejše je to, da imate glede na vašo branžo kar se da največ aktivnih sledilcev, ki jih seveda vaša storitev ali izdelek zanima in ga imajo namen kupiti.

Popolnoma zgrešeno je denimo izpostavljati in reklamirati izdelek, ki pomaga proti revmi, najstnikom. Prava ciljna skupina je torej ključ do uspeha. In povezovanje s Facebook stranmi, ki imajo vašo ciljno skupino, a si z njimi hkrati niste konkurenca, prav tako. Ena od možnosti je tudi povezovanje s spletnimi portali, ki imajo veliko bazo uporabnikov tudi na socialnih omrežjih.

Tako enostavno, a tako zakomplicirano se sliši. Seveda! A le do trenutka, ko ne razumete koncepta. Od tega trenutka dalje pa vam bo vse jasno. Storyji so objave, ki jih vaši sledilci vidijo le 24 ur. Dovolj, da si vas zapomnijo. Da, toda vaša Facebook stran ima le omejeno število sledilcev, zato v tem trenutku pride na vrsto povezovanje.

Spletni portali na socialnih omrežjih v osnovi objavljajo vsebine informativnega značaja, novice, ki jih v tistem dnevu spremlja ves svet. Vendar je za posredovanje novice dovolj le pol ekrana vašem mobilnem telefonu, da lahko vidite bistvo. Druga polovica ekrana pa je marketinško neizkoriščena. S »screen sharing-om« oziroma delitvijo zaslona lahko pridemo do marketinško zelo efektivne win-win kombinacije. Dvojni win – sledilec, ki še vedno dobi informacijo in seveda win – podjetja, ki oglašuje, saj izpostavljen na zelo »vroči« poziciji.

Poleg tega pa objava oglasa na storyju omogoča tudi direktno povezavo linka oglaševalca na spletno stran, oziroma minimalno vsaj povabilo na page socialnega omrežja oglaševane blagovne znamke. Kar je za oglaševalca tudi izjemnega pomena, je seveda možnost vpogleda v statistiko ogledov njihovega oglasa ter možnost vpogleda v število direktnih prehodov na njihovo spletno stran ali na njihovo socialno omrežje.