Drznimo si postati digitalni

harmonija mengeš

Vsi si želimo biti v koraku z najnovejšimi digitalnimi trendi, pa naj gre za mobilno telefonijo ali digitalizacijo podjetja. Najpomembnejši del druge je dandanes vzpostavitev digitalnega sporočanja. Ta že nekaj let uspešno deluje v različnih okoljih, od bank, zavarovalnic do proizvodnje. Ključno pri tem pa je, da podjetje najde pravi način digitalizacije, ki ustreza tako panogi, prostorom kot tudi zaposlenim v konkretnem podjetju.

Komunikacija z zaposlenimi ali strankami

Zagotovo je prvo vprašanje, ki si ga morate zastaviti, ali želite z digitalnim sporočanjem nagovoriti zaposlene ali ga želite uporabiti za komunikacijo s strankami. Tej odločitvi sledi tudi izbira prostora, kamor boste umestili digitalne zaslone, in ne nazadnje njihova velikost.

Za komunikacijo z zaposlenimi je pomembno, da zasloni stojijo na lokaciji, kjer se gibljejo vaši sodelavci. To je lahko hodnik, prostor za druženje, morda jedilnica ali celo kuhinja. Sami izbiri prostora in vsebinam, ki jih želimo sporočati, je treba prilagoditi tudi velikost zaslona. Ta lahko sega od tablične dimenzije pa vse do večjih zaslonov v velikosti največjih televizorjev.

Naj sestanek ali učenje postaneta interaktivna

Pa vendar interno digitalno sporočanje ni samo nagovor zaposlenih. Lahko je tudi del digitalizacije poslovnih ali izobraževalnih prostorov. Analogne bele table v sejnih sobah že nekaj let vztrajno izpodrivajo interaktivni zasloni s poslovno programsko opremo, ki omogoča preprosto upravljanje na dotik, odpiranje različnih vrst dokumentov, čez katere lahko pišete in rišete. Izobraževalna programska različica omogoča predpripravljene programe za posamezne predmete, od matematike in znanosti do geografije.

Lekarna_Viva_15_1

Nagovor strank je lahko dodaten vir prihodka

Pri nagovoru strank se morate najprej vprašati, kaj vse jim želite sporočati. Zaslone je najbolj smiselno umestiti tja, kjer se stranke največ zadržujejo in kjer jih bodo najhitreje opazile. Če je to na blagajni, se boste verjetno odločili za tablično velikost zaslona. Če gre na primer, za hotel, boste tabličnim zaslonom na recepciji najverjetneje dodali še večje zaslone v jedilnici, preddverju itd.

Vsebina je lahko enosmerna, kar pomeni, da zgolj vi nekaj sporočate strankam, lahko pa je komunikacija interaktivna. V takem primeru bi potrebovali naprednejši zaslon, opremljen s kamero, senzorji oziroma programsko opremo, ustrezno vrsti interakcije, ki ste si jo zamislili.

Pa vendar pri nagovoru strank ni vse samo v vsebini, ki jo sporočate vi oziroma vaše podjetje. Na zaslon lahko umestite tudi oglase drugih pravnih oseb in si s tem zagotovite dodaten vir prihodkov. Ob tem je seveda treba imeti v mislih vaše stranke, ki bodo najbolje sprejele oglase, če bodo ustrezali njihovim interesom. To v praksi pomeni, da morajo biti oglasi povezani s storitvijo ali produktom, ki ga tržite sami, a seveda ne vaša konkurenca.

autogril

Ne bodite zadnji – digitalizirajmo poslovanje danes

Uspešno digitalizacijo je preprosto doseči, če imamo ob sebi pravega partnerja, ki nam lahko to omogoči. V podjetju TSmedia poskrbimo za celosten pristop. Vse, kar marate storiti, je, da razmislite o tem, kaj želite. Tudi če kaj izpustite, vas bodo na vse spomnili strokovnjaki za digitalizacijo v TSmedia, ki vam omogočijo vse faze digitalizacije in vas na tej poti tudi ves čas spremljajo:

  • izbira in nakup ali najem digitalnih prikazovalnikov z ustrezno strojno in programsko opremo,
  • namestitev na lokacijo in zagotavljanje vzdrževanja,
  • vašemu podjetju in blagovni znamki ter ne nazadnje tudi panogi prilagojena vizualna zasnova,
  • ažurna priprava in oblikovanje vsebin, ki jih želite sporočati,
  • trženje oglasnega prostora.

Komentiranje ni omogočeno.