Vodno mesto Atlantis

Plavanje in poletna vročina gresta z roko v roki. Poleti se začnemo ozirati po najbližjih bazenih, kjer se lahko osvežimo in hkrati naredimo nekaj dobrega za svoje telo. Zato je bila posebna akcija Vodnega mesta Atlantis »Kolikor stopinj, toliko popusta«, ki so jo zasnovali v agenciji Saatchi & Saatchi še kako dobrodošla. Obiskovalci so lahko ob nakupu vstopnice namreč uveljavili toliko popusta, kolikor je bila temperatura ozračja.

V sklopu akcije smo za Vodno mesto Atlantis razvili dinamično aplikacijo za digitalne velikane, kjer je dva vprašaja zamenjala aktualna informacija o temperaturi in višini popusta. Mimoidoči so bili tako s pogledom na digitalnega velikana na Emoniki ali v BTC-ju vedno na tekočem o višini popusta. Vzporedno pa smo cilje akcije Vodnega mesta Atlantis dosegali tudi s premium advetorial člankom in oglasi na Siol.net.

Video o akciji na digitalnih velikanih si lahko ogledate tukaj, več o akciji pa izveste tudi na Siol.net.