Ljubljanski maraton na velikanih

Tudi letos smo za bralce Siol.net pod zavihkom Rekreacija spremljali dogajanje pred, med in po Ljubljanskem maratonu. Dogodek smo vsebinsko podprli s pestrimi in ekskluzivnimi vsebinami, ki so skupno dosegle kar 205.000 ogledov strani.

Pred maratonom smo bralcem poleg aktualnih in tekaško obarvanih vsebin in nasvetov ponudili tudi možnost brezplačne prijave na e-natečaj. Vsi prijavljeni so tako vsak teden prejeli personaliziran mailing s tedenskim urnikom vadbe, nasveti za prehrano in rehabilitacijo po treningu in predlogi za akcijske nakupe.

Na dan maratona smo dogajanje spremljali v živo s prizorišča. Oglaševalcem smo poleg oglaševanja ob vsebinah na Sportalu in izpostavitve v personaliziranem brezplačnem mailingu ponudili tudi oglaševanje na velikanih ob trasi Ljubljanskega maratona ter sponzorstvo prenosa maratona, ki smo ga s pomočjo televizijske hiše Planet TV prenašali tudi velikanih ob progi teka.

Tako smo oglaševalcem omogočili, da so nagovorili tistih 71 odstotkov bralcev Siol.net, ki jih zanimata šport in rekreacija oziroma na sam dan dogodka še širše množice.

Celovito oglaševalsko kampanjo lahko pripravimo tudi za vas: oglasevanje@tsmedia.si.