Inovativni načini oglaševanja za avtomobilsko industrijo

TSmedia oglaševalcem ponuja posebej zanje prilagojene inovativne vsebinske pristope v oglaševanju. Za nami je že vrsta uspešnih projektov, ki smo jih pripravili za slovenske avtomobiliste. Zagotovo izstopata multimedijska zgodba za Hyundai in ekskluzivna rubrika Voziva skupaj za Mazdo

V multimedijski zgodbi za Hyundai ioniq smo povezali nedotaknjeno slovensko naravo in novega Hyundaia, ki v to naravo ne posega. Skozi vsebino smo družino modelov ioniqa predstavili kot avtomobile z odsevom narave, kot prvo družino modelov na svetu, ki kot hibrid, priključni hibrid in električni avtomobil brez izgovorov in bližnjic na ceste prinašajo zeleno prihodnost, odgovornost in več varnosti. Multimedijska zgodba poleg privlačnega in izstopajočega, posebej za naročnika prilagojenega dizajna vključuje tudi fotogalerijo z vrhunsko obdelanimi fotografijami in atraktiven video produkcije TSmedia.

Naročniku prilagojena rubrika omogoča združitev vseh njegovih vsebin na enem mestu. Zagotavljamo ekskluzivnost, ki jo dodatno podkrepimo s prikazom samo naročnikovih oglasov. Rubriko lahko poimenujemo skladno s sloganom kampanje oziroma naročnikovimi željami. Poleg vrste atraktivnih vsebin lahko rubriko začinimo tudi z multimedijsko zgodbo in nagradno igro z naročniku prilagojeno aplikacijo. Najučinkovitejše kampanje so zagotovo tiste, kjer se produkt predstavlja skozi relevantno vsebino na zaupanja vrednem mediju. Tako kampanjo lahko preverite pod rubriko Voziva skupaj, ki smo jo pripravili posebej za Mazdo in skozi vsebino povedali: ko se vozniška čustva in napredna tehnika srečajo v eni točki, je to Mazda.

Si tudi vi želite posebej za vas pripravljene oglaševalske kampanje na Siol.net? Pišite nam na: oglasevanje@tsmedia.si